کسب مقام دوم مسابقات طرح مصباح الهدی شهرستان قدس

شهرستان قدس با کسب سه رتبه اول، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم استانی در مجموع مقام دوم مسابقات طرح مصباح الهدی را در شهرستانهای استان تهران از آن خود نمود.

کد مطلب: ۶۱۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، شهرستان قدس مقام دوم مسابقات طرح مصباح الهدی را در میان شهرستانهای استان تهران کسب کرد.

محمدرضا بهمنش گفت: طرح مصباح الهدی، در هر استانی و در هر سال تحصیلی، در خصوص معرفی یکی از ائمه اطهار (علیهما السلام ) برگزار می گردد، که در سال تحصیلی جاری، شهرستان های استان تهران در رابطه با شناخت امام رضا(ع) این طرح را اجرا می نماید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: از آثار ارسالی مدارس 18 اثر برگزیده به استان معرفی شد و از این تعداد، سه اثر رتبه اول، دو اثر رتبه دوم و یک اثر رتبه سوم استانی را کسب و در مجموع، مقام دوم این مسابقات در استان به دست آمد.

وی افزود:این مسابقات با حضور و شرکت فرهنگیان و دانش آموزان دور اول و دوم متوسطه دررشته های مختلف از جمله؛ نقاشی، طراحی، خوشنویسی و وبلاگ نویسی برگزار گردید.

بهمنش با تقدیر از شرکت کنندگان و عوامل اجرایی این مسابقات، بر گسترش این نوع فعالیت ها، جهت آشنایی صحیح دانش آموزان با اهل بیت پیامبر(ص) تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار