وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان/

طاهری و مویدی در حرکت یکضرب چهارم و هفتم شدند

دو ملی پوش دسته ۷۷ کیلوگرم کشورمان در حرکت یک‌ضرب به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۳۰ و ۱۳۹ کیلوگرم در جایگاه‌های چهارم و هفتم قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۱۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، ششمین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 15 امروز (شنبه 19 فروردین) با پیکارهای دسته 777 کیلوگرم و حضور افشین طاهری و محمد مویدی دو ورنه بردار کشورمان در سالن اینور استادیوم هومارک بانکوک پیگیری شد. در نهایت طاهری و مویدی در حرکت یکضرب در جایگاه‌های چهارم و هفتم قرار گرفتند.

افشین طاهری وزنه بردار خوزستانی تیم نوجوانان کشورمان در حرکت یکضرب وزنه های 131، 139 کیلوگرم را به خوبی بالای سر برد ولی در مهار وزنه 141 کیلویی و رسیدن به مدال نقره ناکام ماند تا در جدول حرکت یکضرب با اختلاف یک کیلوگرم دستش از مدال نقره کوتاه بماند.

محمد مویدی آملی ملی پوش کشورمان در حرکت یکضرب به ترتیب وزنه های 123، 128 و 130 کیلوگرم را با موفقیت بالای سرد و در جایگاه هفتم جای گرفت.

الکساندر اورواچف از روسیه با مهار وزنه 142 کیلویی به مدال طلای حرکت یکضرب دسته 77 کیلوگرم دست یافت. جیمز مائورس هریسون وزنه بردار امریکایی با ثبت وزنه 140 کیلوگرمی زودتر از حریف قزاقستانی خود به مدال نقره رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار