سه اثر از مازندران به جشنواره سراسری تئاتر سوره راه یافت

مسئول واحد نمایش حوزه هنری مازندران گفت: براساس نتایج بازخوانی متون بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره به اثر از مازندران به این جشنواره راه یافتند.

کد مطلب: ۶۱۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، یاسر محمودی برنتی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از بررسی و باز بینی ٧٢٥ متن ارسالی به دبیر خانه بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سوره، ٧٦متن در بخش صحنه ای و ٤٤متن و طرح در بخش تئاتر خیابانی، برای بازبینی مورد تایید قرار گرفت.

وی گفت: سهم استان مازندران در بین آثار برگزیده سه اثر در دو بخش بوده است که در بخش صحنه ای «پروانه بر ناقوس»به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی سینا دلشادی، «شبیه»به نویسندگی سجاد یاری و کارگردانی هدی آهنگر و در بخش خیابانی «کت» به نویسندگی پیام عزیزی و کارگردانی هدی علوی طبری، به عنوان آثار برگزیده این بخش می باشند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری مازندران افزود: بازبینی آثار متقاضیان طبق زمان بندی از پیش اعلام شده در نیمه اول اردیبهشت سالجاری انجام می شود؛ بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، تیر ماه سالجاری در تهران برگزار می شود.

شایان ذکر است، فیلم «پروانه برناقوس »از ١٧ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ١٨ در ساری میدان امام بلوار دانشگاه آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مازندران اجرا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار