مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

مهمان نوازی، یکی از ارکان هر فرهنگی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در پیامی به منظور قدردانی از اعضای ستاد اسکان گفت: مهمان نوازی، یکی از ارکان هر فرهنگی است.

کد مطلب: ۶۱۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،متن پیام حسین کاظمی به این شرح است:

به نام خالق زیبایی ها

بدون شک میهمان نوازی یکی از ارکان فرهنگ و جزو آداب هر فرهنگی است. ضمن این که در شهرستان زیبای زرند نیز از دیرباز، رسم زیبای مهمان نوازی زبانزد خاص و عام بوده است و بدون اغراق، فرهنگیان و فرهیختگان، پرچم دار این سنت حسنه در شهرستان زرند هستند .

نوروزی دیگر سپری شد و باز هم فرهنگیان و فرهیختگان شهرستان زرخیز زرند نشان دادند که در ادب و معرفت رقیبی ندارند و در مقام میهمان نوازی، چیزی کم نگذاشتند و همان طور که پیامبر اکرم (ص) فرموده است: هر کس میهمان خود را اکرام کند، گویی هفتاد پیامبر را اکرام کرده است، بدون شک، اجر شما با خداوند سبحان است .

چرا که شما با حضور خود، ضمن استقبال بی نظیر از میهمانان نوروزی در این شهرستان، نام و آوازه آموزش و پرورش شهرستان زرند را درخشان تر کردید .

اینجانب از تلاش ها و کوشش های تمامی عوامل دست اندکار ستاد اسکان نوروزی سال 1396 که از 25 اسفند 1395 تا 13 فروردین 1396 سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود در راه بالا نگه داشتن پرچم میهمان نوازی تلاش و کوشش نمودند و در ایام تعطیل، ساعات اوقات فراغت و استراحت خویش را صرف آسایش و راحتی دیگر فرهنگیان کشور نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار