حاجی دلیگانی در تذکری مطرح کرد:

مسئولان مشکل سپرده‌گذاران پدیده شاندیز، پردیس و ثامن الحجج را حل کنند

یک نماینده اصولگرای مجلس درتذکری به قوه قضائیه و وزارتخانه‌های کشور و اقتصاد و بانک مرکزی خواستار حل مشکل سپرده‌گذاران و سرمایه گذاران در موسسات پدیده شاندیز، پردیس و به خصوص ثامن الحجج شد تا مشکل مردم به بهترین شکل حل شود.

کد مطلب: ۶۱۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، حسین علی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز(چهار شنبه) مجلس، به وزرای بهداشت و تعاون گفت: انتظار می رود قیمت داروهای بیماران خاص که از اواخر سال ۹۵ گران شده است را به قیمت قبلی برگردانند و بیمه ها نیز وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: اخیرا برخی از داروخانه ها برخی از داروهای مورد نیاز بیماران را با دفترچه نمی دهند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده شاهین شهر همچنین درتذکر دیگری نسبت به رعایت نشدن قانون طبق ماده ۱۶۷ یعنی تمدید قوانین آزمایشی توسط دولت انتقاد کرد و توضیح داد: در طول مدت عمر دولت یازدهم ۱۳ مورد قانون آزمایشی و جود داشته که علیرغم گذشت مدت اعتبار آن دولت اهتمامی برای تمدید و اصلاح این لوایح نکرده است. روندی که باعث شد مجلس راساً نسبت به تمدید این لوایح اقدام کند

وی نمونه این موارد را قانون جامع مدیریت خدمات کشوری عنوان و اظهار کرد: در همین رابطه صدمات بسیار زیادی کشور به لحاظ بی عدالتی ها و تبعیض‌ها برای پرداخت ها در میان کارکنان دولت و جود دارد می بیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار