مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران دردیدارنوروزی باکارکنان:

آموزش وپرورش باید در تبیین گفتمان سازی استقلال اقتصادی تلاش کند

به مناسبت سال نو و نوروز باستانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، صبح امروز با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۶۰۹۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،در این بازدید عیدانه که، اعضای شورای معاونین و رؤسای مناطق 21 گانه و کارکنان اداره کل حضور داشتند، فولادوند راد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ضمن اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» ، گفت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری، نشان از تشخیص درد جامعه است و همۀ ما نیز با نصب العین قرار دادن این شعار می بایست تلاش کنیم تا مجاری نفوذ اقتصادی دشمن را مسدود کنیم.

وی در ادامه، ضمن ابراز تأسف از این امر که نهضت های گذشته در طول تاریخ از مسیر نفوذ دشمن ضربه های زیادی خورده و آسیب دیده اند، افزود: ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش می بایست در بحث گفتمان سازی استقلال اقتصادی، دانش آموزان را با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حوزه آشنا کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن تأکید بر نقش حساس و سازندۀ آموزش و پرورش در تبیین مفاهیم تولید و اشتغال و استقلال اقتصادی به دانش آموزان، ادامه داد: دست اندرکاران و مسئولین نظام می بایست با بیان اقدامات بزرگ و ارزشمند دولت، انگیزۀ مردم را برای حضور در انتخابات بالا ببرند.

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از این امر که در طول استقرار دولت تدبیر و امید در کشور، اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی در حوزۀ آموزش و پرورش صورت پذیرفته است، اظهار داشت: می بایست تلاش کنیم تا مردم با بالاترین حد مشارکت در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

فولادوند، ضمن تأکید بر این امر که امروز هر برگۀ رأی مردم می تواند تیری به سمت دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: دلسرد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید، آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: مسئولین محترم مناطق 21 گانۀ شهرستان های استان تهران با تلاش شبانه روزی، اقدامات بسیار ستودنی در این حوزه انجام داده اند و امید آن داریم که رضایت مسافرین محترم نوروزی فراهم شده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار