مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

تلاش مضاعف دولت در پرداخت مطالبات فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دولت یازدهم با نگاه استراتژیک به آموزش و پرورش و براساس اسناد بالادستی، در جهت توجه بیش از پیش به فرهنگیان گام برمی دارد.

کد مطلب: ۶۰۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی حاجتی در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان،درحاشیه دیدار نوروزی با غلامعلی جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، نگاه دولت به آموزش و پرورش ، راهبردی است و بسیاری از منابع تخصیصی به آموزش و پرورش با کمترین کسری، جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت تاکنون بسیاری از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است که امیدواریم مطالبات باقیمانده هم در کمترین زمان ممکن ادا شود.

حاجتی در پایان با تشکر از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی به جهت همراهی و همدلی با آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: با وجود پرداخت بخشی از معوقات پاداش بازنشستگان 95 ، مابقی این مطالبات تا هفته بزرگداشت مقام معلم پرداخت شود.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار ، گفت: فرهنگیان یکی از گروههای نخبه جامعه هستند و رسیدگی همه جانبه به امور آنها بیشتر از همیشه در دستور کار مسئولان قرار دارد. وی دیپلماسی دولت یازدهم را در روابط بین الملل ، سازنده و فعال دانست و گفت: به رغم تبلیغات مسموم برخی کشورها، ایران در بین کشورهای دنیا از موقعیتی خوبی برخوردار است و در بسیاری از مجامع بین المللی، ایران دارای نقش محوری است.

در این دیدارسرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از روسای ادارات مناطق آموزش و پرورش مناطق گیلان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار