بازدید مدیرکل بازرسی استانداری از ستاد اسکان و مدارس شهرستان دیلم

مدیرکل بازرسی استانداری و هیئت همراه از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس این شهرستان، بازدید به عمل آوردند و سپس در آموزشگاه شهید محمدی تشکیل جلسه داده شد .

کد مطلب: ۶۰۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دیلم ، عباس قلی پور، مدیرکل بازرسی استانداری و هیئت همراه از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس این شهرستان، بازدید به عمل آوردند و سپس در آموزشگاه شهید محمدی تشکیل جلسه دادند.

در ابتدای این جلسه محمد طاهری، معاون عمرانی فرمانداری دیلم، به ارائه توضیحاتی در مورد خدمات رفاهی و تفریحی و تسهیلات سفر این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی و زیبایی و تمیزی شهر، مانند: ایجاد پارک ها، سرویس های بهداشتی، گسترش شبکه های ارتباطی، ساماندهی خدمات رفاهی در ساحل، برق رسانی به منطقه گردشگری بندر حماد و توسعه رینگ جنوبی شهر پرداخت و راجع به طرح های در دست اقدام شهرستان مانند: آب رسانی به بندر حماد و توسعه جاده دیلم- گناوه توضیحاتی داد.

همچنین با بیان اینکه سفرهای نوروزی در مدت مشابه سال گذشته به شهرستان بیش از 10 درصد رشد داشته ابراز خرسندی کرد.

در ادامه مدیران و رؤسای برخی ادارات به بیان برخسی عملکردهای خود در خصوص خدمات به مسافران پرداختند و مسایلی مانند: اضافه کردن کلاس برای اسکان فرهنگیان و توزیع بسته های فرهنگی در مدارس، استقرار گشتهای راهداری و کنترل ترافیک در جاده ها، ایجاد کمپ های راهنمای مسافران و توزیع نقشه راهنما بین آنها، استقرار کشیکهای دارویی و درمانی در شهر و روستا و آمادگی گشت های ویژه بازرسی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی مطرح گردید.

در پایان قلی پور با ابراز رضایت از انسجام مسئولین و دستگاه ها بیان داشت:با داشتن دریا،آب و هوای مناسب، نطافت شهر و برخورد خوب عوامل اجرایی با مسافران، استان بوشهر را از نظر گردشگری متمایز ساخته است.

او اعلام کرد: طبق نظرسنجی های به عمل آمده در سال گذشته، 5/92 درصد از مسافرین از سفر خود راضی بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار