بازدید مدیر آموزش و پرورش رودان از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان در راس هیأتی امروز 3 فروردین ماه ضمن حضور در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان از فعالیت های جاری و نحوه خدمات رسانی به میهمانان فرهنگی بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

احمد رحیمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات و تسهیلات ارائه شده به میهمانان فرهنگی گفت: آموزش و پرورش رودان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مهمانان فرهنگی تمامی ظرفیت های خود را به کار بسته است.

وی افزود: توجه به جایگاه و منزلت فرهنگیان ایجاب می کند که خدماتی متناسب با شأن این عزیزان به آنان ارائه شود، لذا هر تلاشی که در جهت خدمت به این قشر زحمتکش و فرهنگ ساز انجام شود، خدمتی به ارتقاء سطح فرهنگ و علم در جامعه می باشد.

در این بازدید رحیمی پور به همراه صفایی معاون آموزش متوسطه، عباس زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و داوری کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش رودان ضمن حضور در محل ستاد اصلی پذیرش واقع در دارالقرآن امام خمینی(ره) این شهرستان از چند واحد آموزشی مجری طرح اسکان در رودان و زیارت پیرچوگان نیز بازدید کردند.

وی پس از گفت و گو با تعدادی از میهمانان نوروزی هدف از این بازدید را ارزیابی خدمات رسانی به میهمانان، بررسی وضعیت رفاهی و بهداشتی مدارس و سنجش میزان رضایتمندی میهمانان فرهنگی عنوان کرد و گفت: تلاش شبانه روزی دست اندر کاران ستاد اسکان بر خدمات رسانی هر چه بهتر به میهمانان نوروزی و فرهنگی برای برطرف کردن نواقص احتمالی قابل تحسین است.

به گزارش پانا هرمزگان، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان رودان از 28 اسفند سال 95 شروع به پذیرش مهمانان فرهنگی کرده است که تا 3 فروردین 96 بيش از یک هزار و 114 نفر در قالب 219 خانوار در این ستاد پذیرش و در محل های تعیین شده اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار