بازدید فرماندار رودان از پایگاه های اسکان فرهنگیان روستای پیرچوگان

فرماندار رودان به منظور نظارت، بررسی و نحوه پذیرش و چگونگی ارائه خدمات، امروز 4 فروردین ماه از پایگاه های های اسکان مهمانان نوروزی روستای پیرچوگان این شهرستان بازدید کرد و در جریان مراحل استقبال، پذیرش و اسکان مسافران قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۰۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

احمد محمودی در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان ضمن تبریک سال جدید و سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به تمامی عوامل اجرایی ستاد اسکان و گفتگو با چند از مسافرین گفت: مسافرین و مهمانان نوروزی به عنوان سفیران فرهنگی شهر و دیار خود هستند از این رو و با توجه به دستورات دینی در خصوص تکریم میهمان و تکیه بر خصلت میهمان نوازی ایرانیان بر ما وظیفه است زمینه ای را فراهم نماییم تا میهمانان نوروزی با خاطره ای خوش به شهر خود برگردند.

در ادامه این بازدید فرماندار رودان و هیئت همراه ضمن حضور در چند محل اسکان و مدرسه از نزدیک با مهمانان نوروزی گفت و گو کردند و در جریان کم و کیف ارائه خدمات قرار گرفتند.

ابراز رضایت مندی مهمانان از نحوه اسکان، امنیت و اطلاع رسانی، دریافت خدمات مطلوب و مهمان نوازی مردم شهرستان از جمله موارد مطرح شده توسط مهمانان نوروزی بودند که ضمن اعلام این مطالب از فرماندار شهرستان تشکر کردند.

به گزارش پانا هرمزگان، ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان رودان با مدیریت آموزش وپرورش شهر رودان از مورخ 28 اسفند سال 95 شروع به پذیرش مهمانان نوروزی کرده است که تا عصر 4 فروردین 96، 304 خانوار در قالب از یک هزار و 594 نفر در 11 مدرسه و 51 کلاس درس پذیرش و در محل های تعیین شده استقرار داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار