بازدید وزیر آموزش و‌ پرورش از ستاد اسکان غرب مازندران

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز از ستاد اسکان مسافران در مدارس غرب مازندران بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی صبح امروز چهارشنبه با سفر به غرب استان از مدارس محل اقامت مسافران بازدید کرد.

دانش آشتیانی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان چالوس با اعلام اینکه 30 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است، گفت: 350 مرکز رفاهی فرهنگیان در کشور داریم که اولویت ما در تامین تجهیزات رفاهی و ارتقای سطح خدمات به فرهنگیان در ایام نوروز و تابستان در این مراکز است.

دانش آشتیانی بیان داشت: با آنکه مازندران به دلیل قرارگیری در مسیر رفت و برگشت زائران امام رضا(ع) بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی در ایام نوروز را دارد متاسفانه مراکز خدمات رفاهی فرهنگیان خوبی در این استان نداریم و تلاش می‌کنیم سطح مراکز خدمات فرهنگیان موجود و تعداد مراکز خانه معلم را افزایش دهیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از استان‌های گیلان و مازندران، استان‌های خراسان رضوی، قم، اصفهان و فارس و خوزستان بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را در نوروز امسال تاکنون داشته‌اند.

دانش‌آشتیانی اعلام کرد: در مازندران تا ساعت ۲۴ روز اول فروردین ۹۶ تعداد ۵ هزار و ۳۷۳ خانوار شامل ۱۹ هزار و ۳۴۲ نفر پذیرش شدند و شهرستان‌های رامسر، چالوس، نوشهر و بابلسر بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار