روابط عمومی مرکز و قلب تپنده ادارات است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اگر مجموعه ای بخواهد رشد و تعالی یابد عنصر روابط عمومی در آن بسیار مهم است.

کد مطلب: ۶۰۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،نورالله اکبری در نشست صمیمانه کارشناسان روابط عمومی مناطق مختلف با اشاره به اولویت توسعه مبتنی بر دانش بر دیگر نحله های توسعه گفت: یکی از جلوه های توسعه علمی، انتشار آزاد و سریع اطلاعات است و خبر، دانایی را افزایش می دهد.

وی نیاز به خبر و اطلاع رسانی را مهم دانست و افزود: وجه تمایز بین سازمانها و نهادها در اطلاع رسانی پیوسته و پویا است. اکبری خاطرنشان کرد: نگاه زینتی به روابط عمومی باید تغییر کند و رضایت توأمان مردم و همچنین مدیران، کار هنرمندانه ای است که فقط از کارشناسان خبره در روابط عمومی امکان پذیر است.

شاهین رهنما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این نشست با اشاره به قدمت 70 ساله روابط عمومی در ایران ، گفت: با تقویت این نهاد بسیاری از فعالیت ها و اقدامات دولت می تواند به نحو مطلوب برای عموم بیان شود. وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این نشست های تخصصی و با آگاهی از دغدغه های کارشناسان می توانیم نسبت به شناخت و رفع آن اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار