اعزام ۱۱۳ خادم شهدا از مازندران به اندیمشک و خرمشهر

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت:۱۱۳ نفر از خادمین استان عصر روز جمعه به اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۶۰۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ قاسم موقر با اشاره به ساماندهی خادمین شهدای استان مازندران گفت: در راستای بهبود خدمات رسانی به زائرین شهدا در اردوگاه‌های مازندران در خوزستان ۱۱۳ نفر از خادمین استان عصر روز جمعه به اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعزام می شوند که از این تعداد ۵۰ خادم خواهر و ۶۳ خادم برادر می باشند

وی افزود: این دوره از اعزام که ۲۸ اسفند ماه صورت می گیرد آخرین بازه اعزام خادمین افتخاری شهدا می باشد که با توجه به استقبال فراوان، خادمین با قرعه کشی انتخاب شدند.

مسئول راهیان نور سپاه کربلا تصریح کرد: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تا دوازدهم فروردین میزبان زائرین شهدا خواهد بود و زائرینی که پس از این تاریخ قصد بازدید از مناطق عملیاتی را دارند می توانند با هماهنگی در اردوگاه شهدای مازندران استقرار یابند.

موقر با بیان اینکه خادمین راهیان نور امسال غالبا بار اولی هستند، افزود: با برنامه ریزی هایی که در راستای تداوم آموزش خادمین شهدا در سال جاری داشتیم توانستیم خوش فکرترین و باانگیزه ترین نیروهای فرهنگی استان را برای خدمت به زائرین مناطق عملیاتی انتخاب کنیم و اکنون 85 درصد از خادمین شهدای اردوگاه های مازندران در خوزستان از نسل چهارم انقلاب و باراولی هستند.

وی استقبال نوجوانان استان برای خدمت به زائرین را وصف ناپذیر خواند و گفت: تجلی رویش انقلاب در راهیان نور است و این نوجوانان و جوانان پاسبانان گنج و ثروت دفاع مقدس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار