خطیب جمعه میناب:

جریان سازی و جذب جوانان به سمت مساجد را یکی از اهداف اصلی مربیان است

خطیب جمعه شهرستان میناب گفت: با جذب جوانان به سمت مساجد آنها را در برابر هجمه های دشمن در فضای مجازی مصون سازی کنیم.

کد مطلب: ۶۰۷۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر خطیب جمعه شهرستان میناب در جمع مربی و سرمربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج با بیان اینکه نسل جوان باید در برابر هجمه های فضای مجازی مصون سازی شود،گفت: برای مصون سازی نسل جوان فعال کردن حلقه های صالحین در کلیه پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد یکی از نکات ضروری برای جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمن در فضای مجازی است.

خطیب جمعه میناب افزود: برای فعال نمودن حلقه های صالحین، هیات امنای مساجد و شوراهای اسلامی محله باید برنامه ریزی جامعی داشته باشند تا دسترسی به محیط معنوی مساجد برای جوانان با سهولت هر چه بهتری انجام شود.

امام جمعه میناب جریان سازی وجذب جوانان به سمت مساجد رایکی ازاهداف مربیان تعلیم وتربیت برشمرد و بیان داشت: باراه اندازی حلقه های صالحین امکان مشاوره رایگان ومحیط شور و شادی را برای جوانان تبدیل کنیم.

وی مساجد را سنگر مصون سازی جوانان در برابر هجمه های دشمن در فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: با حذف مرزبندی ها و حفظ و تقویت وحدت ملی نسبت به عملیاتی نمودن اقصاد مقاومتی در مساجد با بهره مندی از ظرفیت علما و روحانیون معزز تلاش کنیم.

معتمدی فر با اشاره به اینکه دشمن از راه های مختلف برای دور کردن جوانان به سمت و سوی مساجد و کم رنگ کردن انس جوانان با قرآن تلاش می کند، تاکید کرد: جلسات خانگی انس با قرآن در سطح شهرستان در جهت خنثی نمودن اهداف دشمن فعال شود و نباید از دشمن ترسید.

امام جمعه میناب با اشاره به آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، قاچاق کالا، مواد مخدر، غیبت، تهمت، فساد اخلاقی و مخاطرات فضای مجازی و اینترنت، تصریح کرد: همه دستگاه هایی که نگران آسیب های اجتماعی هستند باید بدانند که جذب جوانان به مسجد و فرهنگ نماز، بهترین روش برای محافظت از آنان در برابر آسیب هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار