مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

26 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه یک ری خیّر ساز است

آیین نکوداشت خیرین مدرسه ساز با حضور مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان ری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، نمایندگان خیرین، معلمان و دانش آموزان در سالن اجتماعات موسسه آموزشی کرامت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، آیین نکوداشت خیرین مدرسه ساز در مجوع مدارس موسسه آموزشی کرامت و با حضور محمود مولائی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری، بهروز نصیری مدیر اداره، نمایندگان خیرین، معلمان و دانش آموزان در سالن اجتماعات سیدالشهداء برگزار شد.

بهروز نصیری در این آیین با اشاره به این مطلب که ما باید با استفاده از این فرصت تلاش کنیم تا بهره ای برای خودمان ببریم و بتوانیم قدردان زحمات و تلاش های خیرین باشیم اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز انسان های بزرگ و غیر قابل وصفی هستند که با گذشتن از مال و ثروت خود وارد معامله با خدا شده اند.

وی در ادامه با بیان این نکته که برگزاری این آیین سبب آموختن درس نیکوکاری و گذشت برای دانش آموزان و همه جامعه خواهد شد افزود: از خدا می خواهیم که به ما توفیق قدردانی و شکرگذاری از زحمات و تلاش های خیرین را به ما اعطا کند تا ما و شما دانش آموزان نیز در آینده بتوانیم به عنوان یک خیر در جامعه نقش خوب و موثری ایفا کنید.

نصیری در بخش دیگری از سخنان تصریح کرد: در ناحیه یک ری 26 مدرسه توسط خیرین در طی سالیان گذشته ساخته شده است و در حال حاضر نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط جمعیت دانش آموزان منطقه نیاز به 15 مدرسه داریم که امیدواریم خیرین عزیز با همت و تلاش مضاعف بتوانند گام های موثر و سازنده ای را در این مسیر بردارند.

شایان ذکر است اجرای تواشیح و قرائت دلنوشته برای خیرین توسط دانش آموزان و اعطاء شاخه گل و لوح تقدیر به نمایندگان خیرین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار