مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خبر داد:

رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر اراک و آماده‌سازی 3 سری المان هفت‌سین

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از رنگ‌آمیزی جداول سطح این شهر در طرح استقبال از بهار سال 1396 خبرداد و گفت: همچنین3 سری المان هفت‌سین جهت نصب آماده‌سازی و ساخته شده است.

کد مطلب: ۶۰۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فاطمه عسگری افزود: به منظور زیباسازی و هم‌خوانی فضاهای شهری با آغاز سال نو و عید نوروز و ایجاد شادابی و طراوت در ایام نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی و ایجاد دید کافی برای رانندگان در شب، جداول بلوارهای سطح شهر و کمربندی‌ها رنگ‌آمیزی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رنگ‌آمیزی جداول یکی از برنامه‌های این سازمان در طرح استقبال از بهار است و تاثیر فوق‌العاده زیادی بر منظر شهری از نگاه رهگذران را دارد ادامه داد: پروژه شست و شوی، پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداول بلوارهای پل شهر صنعتی، میدان سرداران، میدان شهدا، کوی حافظیه، کوی معلم، کوی فاطمیه، شهرک فردوس و...توسط چندین اکیپ اجرا شده است و رنگ‌آمیزی جداول سایر نقاط شهر نیز تا روزهای پایانی سال 1395 انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک بیان کرد: با توجه به استانداردهای ترافیکی و مبلمان شهری در رنگ‌آمیزی سنگ جداول سطح شهر از رنگ روغنی سبز و سفید و در رنگ‌آمیزی جداول حاشیه کمربندی از رنگ مشکی و سفید استفاده شده است.

عسگری ابراز داشت: در راستای گرامیداشت سال نو و نمایش آئین‌های عید نوروز 3 سری المان هفت‌سین متفاوت توسط پرسنل فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اراک در حال آماده‌سازی و ساخت است که طی روزهای آینده در چندین نقطه از سطح شهر اراک نصب می شود.

وی اضافه کرد: در این 3 نوع المان علاوه بر عناصر سفره هفت‌سین برخی از سوغاتی‌های شهر اراک نیز معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار