برگزاری یادواره‌ی شهدا از مهم ترین مصادیق کار فرهنگی است

امام جمعه بهار گفت: یادواره‌ی شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است و برگزاری این گونه مجالس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۶۰۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، یادواره‌ی 12 شهید فرهنگی شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

حجت الاسلام حاتم نیا در این مراسم تصریح کرد: آرامش و امنیت و عزت امروز ما مدیون خون شهداست و نباید غفلت کنیم و شهدا را به فراموشی بسپاریم و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند یاد شهدا را زنده‌ و ما را از غفلت آزاد کند.

معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نیز گفت: جامعه ای در تاریخ ماندگار خواهد بود که برای آیندگان سرمایه ها، اندوخته ها و دست مایه های معنوی داشته باشد؛ در غیر این صورت نامی از آنان نخواهد ماند و در تاریخ و جامعه تاثیرگذاری نخواهند داشت .

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس و سرمایه های بزرگی کسب کردیم و برای ادامه راه به آنها نیازمندیم و باید این ارزشها و سرمایه ها ارج نهاده شوند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش بهار با بیان این که برگزاری یادواره‌ی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است، افزود: انتقال آرمان های والای انقلاب به نسل چهارم انقلاب ضرورتی انکارناپذیر است .

سعیدی گفت: از بین شهدای گرانقدر ایران اسلامی حدود 41 هزار نفر از مجموعه آموزش و پرورش (دانش آموز و معلم) بودند که این افتخاری برای جامعه فرهنگیان است و بر تارک نظام اسلامی می درخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار