مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

بازنشستگان سرمایه عظیمی برای آموزش و پرورش هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بازنشستگان سرمایه عظیمی هستند که نباید از آن غافل بود و آموزش و پرورش باید از این سرمایه همیشه بهره مند شود.

کد مطلب: ۶۰۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در مراسمی که بمناسبت تکریم از بازنشستگان اولین دوره آموزش و پرورش استان در مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگان آموزش و پرروش منبعی از تجربه، مهارت و دانش و خاطره هستند که سالیان سال انرژی و توان خود را در جهت اعتلای علمی کشور صرف کرده اند.

وی ادامه داد: اینک نوبت ماست تا از این منبع دانش و تجربه به سود تعلیم و تربیت استان بهره ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در 28 استان کشور کانون بازنشستگان فرهنگی فعالیت دارد، تصریح کرد: با پیگیری هایی که آموزش و پرورش استان انجام داد، موفق شدیم با تاسیس کانون بازنشستگان فرهنگی استان اولین قدم را در تکریم این قشر زحمتکش جامعه برداریم.

ناصری با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان محلی برای برگزاری گردهمایی های ادبی و همچنین امکانی برای ورزش و مطالعه می باشد، گفت: مسایل معیشتی و حقوق مزایا و بیمه درمانی بازنشستگان نیز در این کانون پی گیری خواهد شد.

وی همچین از گردآوری کتاب خاطرات فرهنگیان بازنشسته خبر داد و گفت: دبیرستان صفوی به جهت قدمت تاریخی که دارد برای ایجاد موزه تاریخی آموزش و پرورش انتخاب و در شورای آموزش و پرورش استان به تصویب رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار