دهمین جشنواره تئاتر درسی در میناب برگزار شد

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش میناب گفت:یکی ازبرنامه هایی که مورد تدوام یادگیری دانش آموزان می شود وراه پیشرفت دانش آموزان را هموار می سازد تلفیق هنر باآموزش است.

کد مطلب: ۶۰۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازمیناب،معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش میناب درحاشیه برگزاری جشنواره تئاتر درسی شهرستان میناب گفت:یکی ازبرنامه هایی که مورد تدوام یادگیری دانش آموزان می شود وراه پیشرفت دانش آموزان را هموار می سازد تلفیق هنر باآموزش است .

امیر مهدی حسینی جشنواره تئاتر درسی را حرکتی ارزنده در جهت تعالی هنر معرفی کرد وافزود: یعنی اینکه دست اندرکاران باید تلاش بیشتری برای هرچه پربارتربرگزارکردن این جشنواره داشته باشند.

وی افزود: جشنواره تئاتر درسی از اندیشه های ناب سرچشمه گرفته و تلفیقی از هنر و درس برای حضور واقعی دانش آموزان درعرصه های هنری است .

مهدی حسینی بر پرداختن به احساس کودکان در تئاتر درسی تأکید کرد و تصریح کرد: باید با برنامه های مناسب، بستری فراهم شود تا دانش آموزان خود را در کار آموزش سهیم و شریک بدانند و برای تحقق این امر، جشنواره تئاتر درسی بهترین گزینه است .

دبیر جشنواره تئاتر درسی شهرستان میناب گفت :31 گروه نمایشی از دبستانهای شهرستان میناب در این جشنواره شرکت کردند .

مجید ره پرور افزود : هدف از برگزاری ابن جشنواره ، ارائه روشهای نوین آموزشی و تلفیق هنر نمایش با آموزش است .

وی اظهار کرد:12گروه برتر شناخته خواهند شد ودر روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت با دیگر گروههای مناطق استان به رقابت خواهند پرداخت.

دهمین جشنواره تئاتر درسی در روزهای 18و19اسفند95 به مدت دو روز با حضور 31 گروه نمایشی در مقطع ابتدایی با هدف تلفیق هنر و آموزش و پرداختن به محتوای درس به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی شهید عمرانی میناب برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار