رقابت نویسندگان کوچک در مسابقه مشاعره پژوهش سرای ناحیه 2 اهواز

دانش آموزان طرح " نویسندگان کوچک" پژوهش سرای غدیر ناحیه 2 اهواز د مسابقه مشاعره به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۶۰۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، در اختتامیه طرح " نویسندگان کوچک" پژوهش سرای غدیر ناحیه 2 اهواز دانش آموزان در مسابقه مشاعره با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر از میان دختران و پسران مشخص شدند.

در این رقابت ها که در مرحله پایانی خود شاهد حضور 26 برگزیده دختر و پسر پایه سوم ابتدایی بود، 5 نفر موفق به کسب امتیاز نهایی شدند.

در مرحله مقدماتی مسابقه مشاعره به طو جداگانه از بین 32 دانش آموز دختر و 56 دانش آموز پسر طرح نویسندگان کوچک برگزار شد که از این میان 11 دختر و 15 پسر به مرحله بعد صعود کردند.

نفرات برتر در این رقابت ها شامل: پدرام خوشکام، روژین و روژان پور شمشیر گر، مبینا کریمی مقدم ومهسا عویدی هستند که از این میان پدرام خوشکام حائز رتبه برترین برترین ها از نظر داوران شد.

گفتنی است: طرح نویسندگان کوچک به مدت سه سال متوالی است که با اضافه شدن به سایر طرح های موفق پژوهش سرای غدیر اهواز( دومین پژوهش سرای برتر کشور )در جذب ، آموزش و هدایت دانش آموزان پایه دوم و سوم ابتدایی در راستای پرورش نویسندگان و شاهنامه خوانان برتر استان گام های موثری برداشته و با استقبال خوب خانواده ها همراه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار