همایش تقدیر از مربیان پرورشی و تربیت بدنی در ارومیه برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی استان در مراسم تجلیل از مقام آوران حوزه پرورشی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه گفت: برای اینکه تفکر ما به زاویه اصیل و نگاه ذلال نزدیک باشد ملزومیم گمرک اندیشه هایمان رافعال کنیم.

کد مطلب: ۶۰۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، همایش تقدیر از مدیران و مربیان پرورشی و تربیت بدنی ممتاز و مقام آور در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در سالن فرهنگ این مدیریت برگزار شد.

«قدرت الله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از بودن درمراسم نمایش شان و شکوه فرزندان آینده ساز ایران عزیز و نمایندگان 60 هزار دانش آموز مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه اظهار نمود: اگر امروز گذر زمان توانسته است بعضی شادابیها را از ما بگیرد بودن در کنار شما رجعتی دوباره بسوی اقلیم شادی و شادابی و سخن گفتن از زیبایی است.

وی بیان کرد: زندگی ما انسانها حاصل دوموضوع است یکی تلاش و دیگری تفکرکه اگراین دو باهم همخوانی داشته و بر مدار اصیل آفرینش بچرخند،میتواند به سرانجامی برسد که افتخار کنیم و لذت ببریم اما اگر این تلاش و تفکرما از نگاه ذلال و زیبای حضرت باریتعالی خالی باشد،پشیمانی و سقط و سقوط برماغلبه خواهد کرد، لذا برای رسیدن به تعالی در هر حوزه ای باید توجه داشته باشیم که همواره تمامی لحظه های زندگی ما رصد و کنترل می شود و اگر این مقوله را به آن تلاش و تفکرمان اضافه کنیم مطمئنا از این رهاورد التذاذ مادی و معنوی راخواهیم برد.

قاسمی عنوان کرد:برای اینکه تفکر ما به زاویه اصیل و نگاه ذلال نزدیک باشد ملزومیم گمرک اندیشه هایمان رافعال کنیم .

معاون پرورشی تفکرانسان را به سان سرزمینی دانست که اگر گمرک آن فعال نباشد و اجازه دهیم هر تفکری،نگاه و هر برداشتی بر ما هجوم بیاورد و هرگونه که دلمان خواست رفتار کنیم ، قافیه را خواهیم باخت و شکست همراهمان خواهد بود، لذا برای آنکه سالم زندگی کنیم نیازمند حد و مرز هستیم .

قاسمی با اشاره به خود کنترلی در مقابل انواع پیامها، رسانه های دیداری ،شنیداری ،حقیقی و مجازی محیط پیرامون افزود: در مسیر زندگی ملزم هستیم با تکیه بر عقل یکی از 3 مسیر پلیدی پوچی و پاکی را گزینش کنیم. که در این انتخاب اگر گمرک اندیشه هایمان فعال باشد انتخاب ما گزینه پاکی که در آن زیبایی،تخیل و خلاقیت نهفته است خواهد بود وپیامد آن حضور هنرمندانه در جلساتی که اکنون در آنیم.

در پایان مراسم از مقام آوران قرآنی و چشنواره ها و مسابقات با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار