معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای پرورش روح انفاق است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای پرورش روح انفاق است: ادامه داد: بر اساس ساحت های تربیتی که مورد تاکید در آموزش و پرورش است رسیدن به حیات طیبه هدف غایی تعلیم و تربیت است و جشن نیکوکاری یکی از فرصت ها برای تحقق چنین امری است.

کد مطلب: ۶۰۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه خدیجه کبری ناحیه یک تبریز با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرموده هرکس دل مومنی را شاد کند دل من را شاد کرده و هرکس دل من را شاد کند خدا را شاد کرده است، اظهار داشت: امروز در این جا جمع شدیم تا دل ائمه و خدا را شاد کنیم و کسانی که احسان می کنند تا دانش آموزان نیازمند از تحصیل باز نمانند و شادی را بر چهره آن ها بنشاند نزد خدا ارزش والایی دارند.

وی با بیان این که جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای پرورش روح انفاق است: ادامه داد: بر اساس ساحت های تربیتی که مورد تاکید در آموزش و پرورش است رسیدن به حیات طیبه هدف غایی تعلیم و تربیت است و جشن نیکوکاری یکی از فرصت ها برای تحقق چنین امری است.

علمی تصریح کرد: جشن نیکوکاری جشنی از جنس عشق، عاطفه و ایثار است و کسانی که در چنین روزی می بخشند خداوند چند برابر آن را برمی گرداند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: آموزش و پرورش استان با 700 هزار دانش آموز سعی در ایجاد فردای سبز دارد تا دانش آموزان احساس نیاز نکنند.

وی گفت جشن نیکوکاری یک نوع تربیت عملی است و باید در طول سال تحصیلی نیز نیکوکاری استمرار یابد تا علاوه بر کمک به سایرین، دنیا و آخرت خود را ضمانت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار