ماموریت ویژه برای MSN / غیر ممکن را ممکن کنید

دیدارهای امشب لیگ قهرمانان بدون شک تحت تاثیر پذیرایی انتقامی بارسلونا از پاری سن ژرمن خواهد بود.

کد مطلب: ۶۰۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 امشب با دو بازی در ورزشگاه های نیوکمپ و سیگنال پارک پیگیری خواهد تا تکلیف نیمی از تیم های حاضر در یک چهارم نهایی مشخص شود.

بارسلونا - پاری سن ژرمن / ساعت 23:15

ماموریت ویژه برای MSN

نتیجه دیدار رفت به اندازه ای عجیب و دور از انتظار بود که حالا شاید بسیار خوش بینانه است که کسی انتظار داشته باشد بارسا بتواند شکست 4 بر صفر را جبران کند. آبی اناری ها که پس از تحقیر در پاریس با استعفا لوئیز انریکه مواجه شدند پس از بازگشت از فرانسه 4 برد متوالی در لالیگا بدست آورده اند حالا باید برای رسیدن به مرحله بعد حداقل نتیجه دیدار رفت را به سود خودشان تکرار کنند و پرگل ترین برد تاریخ دیدارهای روبرو را مقابل ژرمن جشن بگیرند.

نتیجه مطلوب و رویایی برای بارسا پیروزی 5 بر صفر است اما برد 4 بر صفر هم می تواند حداقل بازی را به وقت های اضافه و ضربات پنالتی بکشد. اما نکته اصلی اینجاست که پاری سن ژرمن تقریبا 7 سال است با اختلاف 4 گل به تیمی نباخته است. گرنوبله آخرین تیمی است که توانسته ژرمن را 4 بر صفر شکست دهد. از طرف دیگر آخرین دیداری که این تیم با اختلاف بیش از 4 گل شکست خورده است به بیست سال و 4 ماه قبل برمی گردد؛ جایی که پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و در پاریس با نتیجه 6 بر یک مغلوب یوونتوس شد.

بارسلونا در 9 دوره اخیر لیگ قهرمانان پای ثابت یک چهارم بوده و در این مرحله از مسابقات وداع نکرده است؛ در مقابل پاری سن ژرمن هم شرایط تقریبا مشابهی دارد. آنها در 4 دوره اخیر همیشه از یک هشتم نهایی عبور کرده اند.

دورتموند - بنفیکا / ساعت 23:15

جنگ سخت پر روحیه ها

برد شکننده یک بر صفر نماینده پرتغال در دیدار رفت دست دورتموند را برای صعود در ورزشگاه خانگی باز گذاشته است هر چند نمی توان کتمان کرد که غیبت 4 ستاره زردها در این دیدار با نام های " بندر، گوتزه، رویز و رودِ " می تواند مشغله بزرگی برای توماس توخل باشد. اما به هر صورت دورتموند با شش تایی کردن لورکوزن در بوندس لیگا روحیه مضاعفی پیدا کرده است؛ آنها پس از شکست در پرتغال سه برد متوالی بدست آورند و در 18 بازی آهر خانگی مقابل تیمی شکست نخورده اند.

در مقابل اما بنفیکایی قرار خواهد گرفت که شیب مثبتش طی هفته های اخیر به خوبی ادامه داشته و روند رو به رشدی را نشان می دهد. صدرنشین لیگ پرتغال با 7 برد متوالی در دیدارهای رسمی به آلمان سفر کرده است و امیدوار است برای اولین بار در طول تاریخ بتواند در دومین دوره متوالی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار