استاندار اردبیل :

نظارت بر کیفیت اجرای پروژه ها تشدید میشود

استاندار اردبیل گفت:کنترل ، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرا وکیفیت مصالح به کار رفته در پروژه های عمرانی بویژه آسفالت ریزی جاده های بین شهری وخیابانها و معابر شهری تشدید می شود.

کد مطلب: ۶۰۴۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش درنشست مشترک یک روزه اعضای ستاد انتخابات استان با فرمانداران شهرستان ها و برخی مدیران کل استان که در استانداری اردبیل برگزار شد گفت:به منظور ارتقاء سطح کیفی پروژه های اجرائی استان ، کنترل ، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرا وکیفیت مصالح به کار رفته در پروژه های عمرانی بویژه آسفالت ریزی جاده ها ومعابر شهری تشدید می شود.

وی خواستار افزایش نظارت هاو بازرسی های واحد نظارت بر پروژه های سازمان برنامه و بودجه استان شد و گفت:دستگاه قضائی و بازرسی استان نیز به این موضوع ورود جدی دارد و در ارتباط با کیفیت نامطلوب آسفالت ریزی در یکی از شهرهای استان پرونده قضائی نیز تشکیل شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین و همکاری دستگاه قضائی استان به منظور سهولت در اخذ برگه سوء پیشینه داوطلبان کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دفاتر صدور برگه سوء پیشینه در ایام تعطیل نیزفعال خواهند بود از عموم کاندیداها خواست کارهای اداری وثبت نام خود را به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنند.

خدابخش از فرمانداران نیز خواست ضمن پرهیز از ورود مستقیم و دخالت در امور واحدها وکارخانه های تولیدی ، هماهنگی های لازم برای حل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند.

در بخش اول این نشست که با مسئولیت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل برگزار شد بر همکاری همه ادارات ودستگاه ها در برگزاری باشکوه وسالم انتخابات تاکید شد.

ناصرنصیری با اشاره به اینکه برگزاری سالم ، باشکوه و بانشاط انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای ، تکلیف اصلی ستاد انتخابات استان است ،بیان کرد: تبلیغات زودهنگام ، تخلف انتخاباتی است و هرگونه تحرکات انتخاباتی رصد میشود .

جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز گفت:65 درصد شعبات و صندوق های اخذ رای شهرستان اردبیل در مدارس مستقر و 60درصد عوامل اجرائی و اعضای شعب را معلمان و فرهنگیان ونیروهای آموزش و پرورش تشکیل خواهند داد.وی خواستار تعطیلی مدارس در روز پس از رای گیری ، تامین و تجهیز مدارس به رایانه ، اینترنت و تامین روشنائی آن بدلیل طول کشیدن شمارش آرا تا پاسی از شب شد.

احمدناصری مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: بدلیل بارش های برف وبرودت هوا ، تعطیلی مدارس استان در سال تحصیلی 95-96 نسبت به سال تحصیلی گذشته 10 درصد افزایش یافته است و برگزاری کلاس های جبرانی برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی را به مدارس ابلاغ کردیم و امیدواریم در ماه های باقی مانده از سال تحصیلی جاری بتوانیم کاهش حضور دانش آموزان در کلاس های درس را جبران کنیم.

وی افزود:تعطیلی مدارس در روز بعد از انتخابات به تناسب شهرستان ها و مدارس محل برگزاری انتخابات در آخرین روزهای باقی مانده به انتخابات تصمیم گیری واعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار