رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان:

حال عمومی سرایدار مدرسه چمران رودسر بهتر است/ ابعاد ماجرا در دست بررسی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت:حال عمومی سرایدار مدرسه چمران رودسر بهتر است هر چند که مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان دستور پیگیری جدی حادثه داده شده و ابعاد ماجرا در دست بررسی است.

کد مطلب: ۶۰۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

شاهین رهنما در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درباره جراحتی که به سرایدار 31 ساله رودسری توسط دو دانش آموز وارد شده، خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به واحد تعاون و حقوقی این اداره کل دستور پیگیری جدی این حادثه را داده است.

وی افزود: ساعاتی پیش از آقای جهانشاهی عیادت کردیم و حال عمومی وی بهتر است. رهنما گفت: مجروح از بیمارستان دولتی به بیمارستانی خصوصی جهت ادامه معالجه انتقال داده شد و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودسر و دیگر مسئولان، پیوسته پیگیر ادامه درمان وی تا بهبودی کامل هستند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به انتشار خبرهای متفاوت در شبکه های مجازی، گفت: پیگیری و بررسی ابعاد این اتفاق همچنان ادامه دارد و متعاقبا اطلاع رسانی تکمیلی انجام می گیرد، لذا از رسانه ها انتظار می رود اخبار صحیح و موثق را از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش پیگیری کنند.
جواد جهانشاهی سرایدار ۳۱ ساله مدرسه نمونه دولتی چمران رودسر سه شنبه شب گذشته درحال خروج از باشگاه مدرسه مورد حمله ۲ دانش آموز قرار گرفت و مصدوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار