بهتاش فریبا در گفت و گو با پانا:

بازیکنان استقلال، سیاه جامگان را جدی نگرفتند/ این نتیجه شوک به تیم بود

مدیر فنی استقلال معتقد است خستگی و جدی نگرفتن حریف عامل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال مقابل تیم ته جدولی سیاه جامگان بود.

کد مطلب: ۶۰۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی استقلال و سیاه جامگان و تساوی این دو تیم گفت: تیم استقلال شرایط خوبی نداشت و بازیکنان خسته بودند به همین دلیل این بازی و حریف را چندان جدی نگرفتند. از طرفی تیم سیاه جامگان هم تنها با دفاع کار را پیش برد و و برای اینکه سقوط نکند و به لیگ آزادگان منتقل نشود تنها دفاعی کار کرد و استقلال هم نتوانست چندان از خط دفاعی آنها پیشی بگیرد و این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید

مدیر فنی استقلال در مورد عملکرد متفاوت شاگردان منصوریان اظهار کرد: متاسفانه بازیکنان در نیمه اول به هیچ عنوان خوب نبودند و هیچ یک از تمریناتی که داشتیم را در زمین پیاده نکردند که شاید علت اصلی ان خستگی زیاد بود اما در نیمه دوم و با صحبت های که منصوریان با آنها داشت از خواب بیدار شدند. در این بازی ما دو نیمه کاملا متفاوت از بازیکنان داشتیم و شرایط بهتر شد و استقلال حتی می‌توانست بازی را ببرد.

فریبا با تاکید بر اینکه هر تیمی مقابل استقلال و پرسپولیس باانگیزه می شود اظهار کرد: سیاه جامگان شرایط خوبی در جدول ندارد و احتمال سقوط به لیگ دسته یک را دارد اما دیدیم که در این بازی بسیار باانگیزه به میدان رفت. تیم جوان استقلال در این بازی خوب کار نکرد و شاید اگر نیمه دوم فشار کمی بیشتر می شد استقلال به گل می رسید اما چنین نشد.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست هفت بازی دیگر تا انتهای فصل مانده و نمی دانیم در آن بازی ها چه نتیجه ای برای تیم ما رقم می خورد البته طبیعی است که با این مساوی شانس قهرمانی کم شد، هرچه بازی‌ها جلوتر می‌رود نتیجه‌گیری و موفقیت سخت‌تر می‌شود، چون حریفان نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا می‌کنند. استقلال طی هفته‌های گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و این مساوی به نوعی یک شوک بود تا روند موفقیت فعلاً متوقف شود، ولی من اعتقاد دارم تا روز آخر باید تلاش کرد. باید با تیم استقلال بیشتر کار شود تا امتیازات حساس پایان فصل را از دست ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار