تکریم جایگاه معلم مهمترین اولویت ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تکریم جایگاه معلم مهمترین اولویت ستادهای اسکان فرهنگیان استان آذربایجان غربی می باشد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، گردهمایی کارشناسان و کارشناس مسئولان تعاون و رفاه مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان پیرامون تمهید مقدمات ستاد اسکان نوروز 96 صبح امروز در باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد.

«بهرام صمدی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: تکریم جایگاه معلم مهمترین اولویت ستادهای اسکان فرهنگیان می باشد چراکه رضایت شغلی آنها را در پی دارد.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در حوزه گردشگری بی بدیل است؛ افزود: سال گذشته تقریبا از هر 31 استان کشور در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش داشتیم و مهمان نوازی مردم استان آذربایجان غربی یک سرمایه اجتماعی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اذعان بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود و بضاعت آموزش و پرورش گفت: تجهیز و انتخاب مدارس نمونه برای طرح اسکان مورد تاکید است.

صمدی با اشاره به حذف کلاسهای نوع «ج» در نوروز امسال، بر افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستادهای اسکان استان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم آسیب شناسی فعالیت تعاونی های مصرف فرهنگیان در سراسر استان، بر جلب اعتماد معلمان در این خصوص تاکید کرد.

این مقام مسئول، خواستار ایده سازی و تشکیل کارگروه های تخصصی برای افزایش خدمات رفاهی برای فرهنگیان استان شد.

«مسعودرضا مالمیر» رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: نوروز 95 ستاد اسکان فرهنگیان استان با فعالیت 412 نفر عوامل اجرایی، بیش از 76 هزار مهمان فرهنگی و غیر فرهنگی را پذیرش کرد.

وی با بیان اینکه امسال 320 نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت دارند؛ اضافه کرد: پذیرش مهمانان از 28 اسفند 95 آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه می یابد.

گفتنی است امسال 17 پایگاه با آماده سازی 97 مدرسه جهت اسکان بهتر مسافران نوروزی استان آذربایجان غربی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام نمایند.ش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار