استارتاپ ویکند نوآوری خوراک در شهر خلاق رشت

شهرداری شهر خلاق رشت در راستای کارآفرینی و حمایت از ایده‌های شهروندان خلاق جهت تبدیل مدل کسب و کار، اولین استارتاپ ویکند نوآوری خوراک را در شهر رشت برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۶۰۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مسلم گنجی ، مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت با اشاره به اینکه شهرداری شهر خلاق رشت در راستای کارآفرینی و حمایت از ایده‌های شهروندان خلاق جهت تبدیل مدل کسب و کار،اولین استارتاپ ویکند نوآوری خوراک را در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار می‌کند اظهار کرد:با تلاشهای شهرداری در سال ۱۳۹۴ شهر رشت به عنوان اولین شهر ایران در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در دسته خوراک شناسی ثبت جهانی شد.

وی ادامه داد: در این راستا ساختارهای جدیدی تحت عنوان اداره مطالعات و پژوهش و در ذیل آن امور خلاقیت و فناوری‌های نوین در شهرداری رشت ایجاد و به تصویب سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور رسید تا مسئول پیگیری مباحث حوزه خلاقیت و نوآوری در شهر خلاق رشت باشند.

گنجی اضافه کرد: طی چند سال اخیر اقدامات مهمی در شهرداری جهت توسعه و تحول شهر رشت انجام گرفته است، به گونه‌ای که در این زمینه توسعه شهر بر مبنای مشارکت مردمی از طریق اعتماد سازی، برندسازی و سرمایه گذاری هدف گزاری شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در این زمینه، توجه به ایده‌های شهروندان خلاق در حل مسائل و چالش‌های شهر است، که برگزاری استارتاپ ویکند نوآوری خوراک با همین نگاه و جهت توسعه ایده‌های شهروندی از ایده به مدل کسب و کار و در نهایت ایجاد اشتغال با مشارکت جامعه محلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار