معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری قرچک:

مسافران و گردشگران نوروزی شایسته خدمت صادقانه هستند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: بایستی با برنامه ریزی لازم و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای گردشگری شهرستان قرچک، خدمات شایسته ای به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شود.

کد مطلب: ۶۰۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، علیرضا جعفری، معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری قرچک در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان قرچک با اشاره به اینکه این ستاد زمینه لازم برای برنامه ریزی منطقه ای برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی فراهم می کند، افزود: تهیه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان، اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران، نظارت بر صنوف ارائه دهنده خدمات به مسافران و گردشگران و ... از جمله وظایفی است که در قالب کمیته های این ستاد می گنجد.

وی بر ضرورت هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تأکید کرده و یادآور شد: آماده باش بانکها، عابربانکها، جایگاههای عرضه سوخت، مساجد و ادارات خدمات رسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول همچنین به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای طرحهای نوروزی و آماده باش آنها در ایام تعطیلات اشاره کرد.

وی در پایان از کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان خواست همچون سالهای گذشته با دقت و تعهد لازم در پی اجرای مصوبات ستاد باشند.

در ادامه این نشست رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان شهرداری و شبکه بهداشت و درمان گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند و برنامه های موردنظر برای ایام نوروز را تشریح کردند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار