حضور شهرداری همدان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران

شهرداری همدان به منظور ارائه دستاوردها و اقدامات زیست محیطی در حوزه های مدیریت پسماند، فضای سبز، حمل و نقل، شهر هوشمند، آموزش شهروندی، مدیریت بحران و معرفی همدان به عنوان اولین شهر سبز پایدار جهان اسلام با هدف تبادل اطلاعات در حوزه محیط زیست در شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست تهران شرکت کرد.

کد مطلب: ۶۰۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، در مراسم افتتاحیه که در صبح روز ششم اسفند ماه با شعار "اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی" برگزار شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، معصومه ابتكار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و حجت ‌ الاسلام انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور میزبان مهمانان بین ‌ المللی همچون اریك سولهایم رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل، گالتی وزیر محیط زیست ایتالیا، كالخت مدیركل محیط زیست اتحادیه اروپا و گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران بودند.

معصومه ابتكار در ابتدای این مراسم با اشاره به شعار نمایشگاه گفت: من خیلی خوشحالم كه با برگزاری شانزدهمین دوره این نمایشگاه زمینه ‌ ای برای حضور بخش خصوصی كه روز به روز فعال ‌ تر می ‌ شود فراهم كردیم، همچنین از همه كسانی كه فكر و اندیشه خود را برای حل مسائل زیست محیطی ایران آورده ‌ اند قدردانی می ‌ كنم.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در محیط زیست بیان كرد: حضور بخش خصوصی و مردم كلید پیروزی است و دولت موظف است كه فضا را برای حضور مردم برای حل بحران ‌ هایی مثل آلودگی هوا، گرد و غبار و آب كه به آنها ابر بحران می ‌ گویند آماده كند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ادامه داد: سازمان ‌ های مردم نهاد همواره در نمایشگاه ‌ ها همراه و پرچمدار ما هستند.

این نمایشگاه با حضور تعدادی از ارگان ‌ ها و صنایع همدان در محل دائمی نمایشگاه ‌ های بین ‌ المللی تهران از 6 تا 9 اسفند ماه از ساعت 9 تا 16 میزبان علاقه ‌ مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار