معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

همراهی ائمه جماعت مدارس با مدیران تحقق اهداف تربیتی را به دنبال دارد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ائمه جماعت مدارس فعالیت های مختلفی برعهده دارند و همراهی آنها را مدیران تحقق بیشتر اهداف تربیتی را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۶۰۰۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در گردهمایی و دوره آموزشی ائمه جماعات روحانی مدارس استان مرکزی که در کانون امام خمینی(ره) اراک در حال برگزاریست افزود: حضور در روحانیون در مدارس تنها مختص به ارتباط آنها با دانش آموزان نیست بلکه باید دبیران، مدیران، اولیا و کل آموزش و پرورش را با خود همراه و همسو کنند چراکه این مهم باعث تحقق بیشتر اهداف می شود.

وی ادامه داد: 196 روحانی مستقر در مدارس سراسر استان داریم و از 2 هزار مدرسه روستایی و شهری حدودا در 657 مدرسه نماز جماعت اقامه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: همچنین 13 هزار دانش آموز دبیرستانی در طول برگزاری اردوی راهیان نور از وجود روحانیون بهره مند می شوند.

شیرخانی ابراز داشت: برگزاری گفتمان های دینی با همکاری تبلیغات اسلامی در مدارس نیز با حضور روحانیون صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: تحقق اهداف سند تحول بنیادین که رویکردی تربیتی و اشاره به 6 ساحت دارد نیازمند همکاری ارگان ها و سازمان های دیگر است که برای بهبود وضعیت تعلیم و تربیت و تحقق ساحت اعتقادی و اخلاقی بین دانش آموزان امری مهم محسوب می شود.

این گردهمایی به مدت روز و برنامه های مختلف در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار