حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس کمبود بازیکن دارد/ انتظارم از پرسپولیس و الهلال بیشتر بود

سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است هر دو تیم پرسپولیس و الهلال محتاط بازی کردند اما با این حال کمبود بازیکن در سطح بین المللی پرسپولیسی ها را به دام انداخت.

کد مطلب: ۶۰۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی الهلال و پرسپولیس گفت: بازی مقابل الهلال به دلیل حساسیتی که برای هر دو تیم داشت کمی محافظه کارانه برگزار شد و هر دو تیم کاملاً احتیاط می‌کردند که مبادا گل بخورند.از طرفی به دلیل شیطنت عربستانی ها بازی ها در کشور ثالث برگزار شد و هر دو تیم نمیخواستند بازنده میدان شوند.

وی افزود: به شخصه انتظار بازی بهتری از هر دو تیم داشتم اما همان‌طور که گفتم به دلیل احتیاط هر دو تیم کیفیت بازی پایین بود. پرسپولیس گل زد اما می‌توانست بازی را همانطور اداره کند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند اما متأسفانه این اتفاق نیافتاد.در وسط زمین هم درگیری‌ها زیاد بود و کمتر هر دو تیم به سمت داروازه های یکدیگر هجوم می آوردند.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین بود و شرایط بسیار خوبی داشت اما بازی با الهلال نشان داد پرسپولیس مانند همیشه نیست.البته که الهلال هم مانند همیشه نبود. اما نکته حائز اهمیت این بود که پرسپولیس در این دیدار کمبود بازیکن داشت به این معنی که بازیکنانی که در میادین بین‌المللی بتوانند کاری کنند ما در زمین اختیار نداشتیم و مسئولان باشگاه قبل از بسته شدن تیم باید به این نکته توجه می‌کردند که تیم قرار است در سطح بین‌المللی بازی کند و به بازیکنانی مانند عالیشاه نیاز دارد. به نظرم برانکو نمی‌توانست همه برنامه‌های خودش را در زمین پیاده کندچرا که در برخی موقعیت ها به خوبی کمبود بازیکن را احساس می کردیم.

درخشان با تأکید اظهار کرد: اگر پرسپولیس در بازی مقابل الهلال با دو هافبک دفاعی بازی می‌کردیم شرایط بهتری داشت به هر حال فوتبال بازی لحظه هاست و ممکن است بازیکن در خلال بازی‌ها با محرومیت یا مصدومیت روبه رو شودو نتواند در زمین بازی حاضر شود به همین دلیل باید مربی دستش برای انتخاب بازیکن باز باشد اما متأسفانه در نیمکت پرسپولیس این موضوع وجود ندارد و تیم بازیکنان محدودی را در اختیار دارد.

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس شانس صعود دارد یا خیر اظهار کرد: تیم ما 5 بازی دیگر پیش رو دارد و از حالا نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس دیگر شانس صعود ندارد در این‌گونه مسابقات مهم نیست که چه تیمی بازی اول را برنده می‌شود بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که چه تیمی صعود می‌کند به هر حال مسابقات تازه شروع شده و معمولاً بازی اول مقابل هر دو تیم تا همدیگر را بشناسند کمی به زمان نیاز دارند اما مطمئناً در بازی‌ برگشت شرایط بهتر خواهد شد و هر دو تیم شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا می کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه علاوه بر اینکه پرسپولیس تیم همیشگی نبود، الهلال هم همین شرایط را داشت،خاطرنشان کرد: الهلال تیم خوبی است البته این تیم هم محتاط بازی کرد و فقط به دنبال این بود که از پرسپولیس گل نخورد اما با این حال دیدیم که حاکمیت این تیم به پرسپولیس بیشتر بود اما تیم همیشگی الهلال هم نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار