مسافران با تجهیزات زمستانی وارد جاده‌های کوهستانی شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هموطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند با تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ و لباس های گرم اقدام به مسافرت نمایند.

کد مطلب: ۵۹۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، احمد آفرین محمدزاده گفت: عملیات راهداری زمستانی و برف روبی و نمک پاشی با تجهیزات و ماشین آلات راهداری مثل بلدوزر، گریدر، کامیون های نمک پاش در کلیه محورهای استان انجام شده است.

وی افزود: پشتیبانی و هدایت گشت های راهداری برای عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان مازندران توسط اعضای ستاد بحران با حضور معاون عمرانی استانداری صورت پذیرفت.

مدیر کل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهارداشت : با توجه به امكانات و نيروهاي راهداري ، اولويت اصلی اين اداره كل بازگشايی راه های شريانی و اصلی بوده و محورهای فرعی و روستایی به ترتیب در اولويتهای بعدی قرار دارند.

وی گفت: با توجه به اين مهم و با برنامه ريزی صورت گرفته، اين اداره كل اكيپ های ويژه ای را برای بازگشايی و برفروبی محورهای فرعی و روستايی استان در نظر گرفته كه به مناطق مختلف اعزام شدند.

آفرین محمدزاده از همه هموطنان که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خواستند با تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ و لباس های گرم اقدام به مسافرت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار