جانشین فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد:

تعامل پلیس با آموزش و پرورش در زمینه گسترش آموزش همگانی

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: چیزی که رسالت ما را تکمیل می‌کند آموزش همگانی است که در این زمینه پلیس با تمام ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله آموزش و پرورش تعامل دارد.

کد مطلب: ۵۹۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، حمید رضا اسدی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قم اظهار کرد: نیروی انتظامی چهار عملکرد و شاخصه اصلی، اعم از انتظامی، رزمی، اجتماعی و روانی را در دستور کار خود دنبال می‌کند.

وی افزود: تمام اقدامات چهارگانه، سمت و سوی اجتماعی دارد و حرکت پلیس امروز جامعه محوری است چند وقتی است که از پلیس محض رویکرد خود را تغییر داده و پلیس اجتماعی جایگزین شده است ضمن اینکه در بحث اقتدار نیز با جدیت عمل می‌کنیم که آمارهای کشفیات و دستگیری‌های پلیس این را به خوبی نشان می‌دهد و پلیس به واسطه اینکه مجرمان را کنترل می‌کند به همین منظور در کنترل اجتماعی موفقیتش بهتر است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: چیزی که رسالت ما را تکمیل می‌کند آموزش همگانی است که در این زمینه پلیس با تمام ادارات دولتی و غیر دولتی، نهادها، مثل آموزش و پرورش دانشگاه‌ها و کمیته امداد هلال احمر بهزیستی و بسیاری دیگر از نهادهای فرهنگی و اجتماعی تعامل دارد و اقدامات آموزش همگانی و فرهنگی خود را با جدیت انجام می‌دهد، اما اگر حمایت رسانه ملی نباشد ظهور و بروز این اقدامات با مشکل روبرو خواهد شد.

وی نقش صدا و سیما را در آگاهی رسانی و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم بسیار حائز اهمیت خواند و آرامش و احساس امنیت را در استان قم ناشی از این تعامل بی نظیر پلیس و صدا و سیما دانست.

مدیرکل صدا و سیمای قم نیز در این دیدار در سخنانی اظهار کرد: جای بس افتخار است که همکاران این سازمان در حوزه‌های مختلف هم در بخش نیروی انتظامی و امنیت و هم در بخش‌های دیگر نهایت تلاش را دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی‌نیاسر افزود: نیروی انتظامی استان قم تا آنجا که می‌دانیم از نظر احساس امنیت جزء استان‌های برتر کشور است که حق هم همین است هم نیروی انتظامی باید متفاوت باشد و هم صدا و سیما و هم دستگاه‌های دیگر چون نگاه به قم یک نگاه جهانی است و باید در همه ابعاد الگو باشد.

وی ادامه داد: این مشکلاتی که در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشاهده می‌شود گاهی ضعف مدیریتی است و بخش اعظم آن هم مسائلی است که از خارج کشور به ما وارد می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیلی خوب هماهنگ هستیم و اجازه ندادیم دشمن نفوذ خود را ادامه دهد و با تعاملات با پلیس و دیگر دستگاه‌ها این انسجام اجتماعی را حفظ کرده‌ایم.

وی تضاد دستگاه‌ها را عامل مهمی در جلوگیری از پیشرفت دانست و افزود: در استان قم تضاد بین دستگاه‌ها وجود ندارد و همه نهادها با همدلی و هم‌افزایی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر با بیان اینکه کانون توجه همه مسؤولان در استان قم، معطوف به حضرت معصومه(س) است تصریح کرد: همه ما خود را خادم حضرت معصومه(س) می‌دانیم و این مدال افتخار است، به هر حال در هر جامعه‌ای برخی عوامل ناهنجاری وجود دارد ولی در قم چون شهر کریمه اهل بیت(س) است نمی‌گذاریم مشکلی به وجود آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار