دستگیری جیب‌برهای حرفه‌ای در شهرستان نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری دو جیب بر حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزرش پانا-مازندران،‌ سرهنگ هادی نصیری با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به یکی از مراکز انتظامی در آن شهرستان مبنی بر این که پس از دریافت وجه نقد از بانک، افرادی با فریب وی به بهانه خاکی شدن لباسهایش اقدام به سرقت وجه نقد همراه وی کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا فزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی کارآگاهان اداره آگاهی موفق شدند ، یکی از این متهمان به نام "اسحاق - م" تبعه افغانی مقیم یکی از استان های همجوار را شناسایی و در حال پرسه زدن در جلوی یکی از بانک های این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ نصیری خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات همدست دیگر متهم که بومی استان گلستان بوده نیز دستگیر و در تحقیقات پلیسی به سرقت و جیب بری از شهروندان با ترفندهای گوناگون اعتراف کرد.

وی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از انتخاب سوژه خود با کثیف کردن و یا رنگی کردن لباس های وی به بهانه تمیز کردن لباس آنان را به مکانی خلوت کشانده و سپس اقدام به سرقت وجه نقد همراهشان می کردند.

نصیری در خاتمه تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به ده ها فقره جیب بری در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار