نبود منابع مالی عامل تأخیر اجرای پل شهید سردار همدانی است

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، نبود منابع مالی را عامل تأخیر در اجرای پل شهید سردار همدانی عنوان کرد و گفت: اگر منابع مالی جدید شناسایی و تعریف شود باید به سمت اتمام این طرح سوق داده شود زیرا این پروژه برای همدان بسیار دارای اهمیت است.

کد مطلب: ۵۹۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، طبی ‌ مسرور در نشست خبری شهرداری، نبود منابع مالی را عامل تأخیر در اجرای پل شهید سردار همدانی عنوان کرد و گفت: اگر منابع مالی جدید شناسایی و تعریف شود باید به سمت اتمام این طرح سوق داده شود زیرا این پروژه برای همدان بسیار دارای اهمیت است.

وی درباره میزان ایمنی ساختمان ‌ های همدان نیز اظهار کرد: بازدید ‌ هایی از مراکز خرید شهر هم چون استقلال و قدس صورت گرفته و بر ایمن سازی این مکان ‌ ها تأکید شده است.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مسؤولان مرکز خرید استقلال باید در زمینه ایمن ‌ سازی آن اقدام کنند، اظهار کرد: مرکز خرید قدس نیز باید به ایمن سازی زیر ساخت ‌ های خود توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در اطراف این مرکز خریدها شیرهای آتش ‌ نشانی به اندازه لازم وجود دارد تصریح کرد: اجازه ورود وسایل نقلیه به این محل ‌ ها در زمان حوادث نیز داده شده است.

طبی ‌ مسرور با بیان اینکه نظام مهندسی بر روند اجرای ساختمان ‌ های در حال احداث نظارت دارد گفت: اگر مشکلی روی دهد مربوط به ساختمان ‌ هایی است که قبلاً ساخته شده ‌ اند.

وی همچنین از مالکان ساختمان ‌ های قدیمی درخواست کرد که در زمینه سلامت ساختمان خود از نظر کارشناسان نظام مهندسی استفاده کنند.

طبی ‌ مسرور در ادامه سخنان خود به لزوم ایجاد فضای سبز در بناها تأکید کرد و گفت: مالکان موظف هستند 30 درصد مساحت حیاط ساختمان ‌ ها را به درخت کاری و فضای سبز اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه بالابردن فضای سبز شهر باعث آرامش شهروندان می ‌ شود، اظهار کرد: در تدوین ضوابط و صدور مجوز ‌ های ساخت و ساز در مقیاس ‌ های مختلف به ایجاد فضای سبز تأکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار