توزیع مناسب و منظم شیر در مدارس ناحیه 1 اهواز

دانش آموزان دبیرستان شاهد عفاف ناحیه 1 اهواز از نحوه توزیع شیر ابراز رضایت مندی کردند.

کد مطلب: ۵۹۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، دبیرستان ساهد عفاف یکی از مدارس شاخص در ناحیه 1 اهواز در توزیع مناسب به موقع ومنظم شیر بین دانش آموزان است که سبب شده رضایت اولیا و دانمش آموزان را در این زمینه به دنبال رضایتمندی در مباحث آموزشی با خدبه همراه داشته باشد.

مظفری مدیر این آموزشگاه در گفت و گو با خبرنگاز پانا در خصوص نحوه توزیع شیر در آموزشگاه اظهار داشت: با همکاری مربی بهداشت در سه نویت و در روزهای زوج و با مشارکت دانش آموزان عضو تشکیلا فرزانه دبیرستان، شیر در میان دانش آموزان توزیع می شود.

وی ضمن اشار به کمبود فضای ذخیره سازی شیر در دبیرستان متبوع خود گفت: به دلیل فقدان انیاری شیر دریافتی را بلافاصله در میان دانش آموزان توزیع می کنیم تا کاملا به روز و با رعایت نوبت بندی و سهمیه هفتگی دانش آموزان در دسترس آن ها قرار گیرد.

مظفری همچنین توصیه کرد: به دلیل نیاز بدن دختران خصوصا در این سن، شیر های توزیع شده را به طور کامل مصرف کنند و از دور ریختن و یا بردن به خانه خودداری کنند.

دانش آموزان نیز در مصاحبه با خبرنگار پانا از شبوه و زمان و نظم موجود در توزیع شیردر مدرسه خود ابراز رضایت کرده و کیفیت شیرهای توزیعی را نسبت به سال قبل یالاتر و بهتر خواندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار