فرماندار لامرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

گام های انقلاب با قدرت در مسیر پیشرفت برداشته می شود

فرماندار لامرد در جمع مردم گفت: علیرغم تهدیدها و تحریم های از سوی غربی، انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر پیشرفت و رسیدن به آرمان های امام راحل گام بر می دارد.

کد مطلب: ۵۹۶۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، عبدالله حسینی همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع مردم ولایت مدار لامرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران روز به روز به مسیر خود به سوی تحقق آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) ادامه می دهد، اظهار کرد: این مسیر با توجه به تهدید ها ، تحریم ها و دشمنی های استکبار نه تنها متوقف نشده است بلکه چشم همه جهانیان و دشمنان را نظاره گر این نظام و انقلاب است.

فرماندار لامرد در این خصوص اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مختلف در عرصه های گوناگون داشته که زبان از بیان همه آن قاصر خواهد بود و سه دستاورد عظیم این انقلاب که شعار اصلی آن نیز است، استقلال آزادی جمهوری اسلامی محقق شده و به مدد رهبری های فرزانه رهبر معظم انقلاب با حفظ دستاوردهای انقلاب و امام راحل، به راه پیشرفت ادامه می دهد.

وی قدردانی از دستاوردهای انقلاب را وظیفه همگان دانست، اعلام کرد: مردم شهرستان لامرد به موجب محرومیت هایی که در زمان طاغوت بر این منطقه روا شده بود و با پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و پیشرفت را در این منطقه به چشم دیدند، امری بدیهی و ضروری است.

حسینی به دستاوردهای انقلاب در شهرستان لامرد اشاره کرد و گفت: امتیازات و شرایط بسیار فوق العاده ای پس از انقلاب و با همت و تلاش و کوشش مسئولین در این منطقه و شهرستان ایجاد شده که باید از امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها نام برد.

فرماندار لامرد به طرح ها و پروژه های دهه فجر 95 در لامرد اشاره کرد و گفت: 55 طرح در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در دهه شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و یا کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن ها بر زمین زده شد.

شهرستان لامرد در جنوبی ترین نقطه استان فارس با شهرستان های عسلویه استان بوشهر و پارسیان استان هرمزگان همسایه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار