رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش

اجرای 57 برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، 57 برنامه از سوی آموزش و پرورش استان اصفهان در مدارس و مراکز مختلف در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۵۹۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اسماعیل زاده در نشست مطبوعاتی مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های مختلف به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، فعالیت های ستاد دهه فجر از ابتدای دی ماه آغاز شد و جلسات منظمی با حضور نمایندگان دستگاه های بیرونی نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه 57 برنامه شاخص به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی تدوین شد، افزود: برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب در ناحیه یک و همزمان در بیش از 5 هزار آموزشگاه در استان، اجرای یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزان در 41 منطقه و ناحیه، میهمانی لاله ها و حضور دانش آموزان در گلستان های شهدا در استان از جمله این برنامه ها هستند.

اسماعیل زاده با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس و ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، برگزاری مجامع بحث و گفتگو و کرسی های آزاداندیشی، تجلیل از برگزیدگان مسابقات، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی، برگزاری جشنواره جابرین حیان در حوزه آموزش ابتدایی نیز از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت دهه فجر است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان معلول جسمی حرکتی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون معتقدیم که مدرسه، مبدا و نقطه اصلی برنامه های ما است بنابراین برنامه های مختلف باید به صورت خودجوش برای دانش آموزان در نظر گرفته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار