معاون وزیر آموزش و پرورش در مشهد :

رشد و توسعه علمی کشور از دبستان ها آغاز می شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دولت تدبیر و امید از رشد علمی و مهارتی دانش آموزان در سراسر کشور به صورت ویژه حمایت کرده و این موضوع به عنوان یک راهبرد جدی در این وزارتخانه شناخته می شود.

کد مطلب: ۵۹۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علی زرافشان روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین علمی خراسان رضوی در دانشگاه فرهنگیان مشهد افزود: بسیاری از برنامه های علمی وزارت آموزش و پرورش،‌ با حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری شکل گرفته است.
وی اظهارکرد: دانش آموزان درسراسر کشور توانسته اند، توانمندی علمی خود را نشان دهند و نهادهای علمی کشور را به سرمایه گذاری در این عرصه مجاب کنند.
زرافشان با بیان اینکه باید در مسیر تولید دستاوردهای علمی دانش آموزان نیز تلاش کرد، گفت: بسیاری از دستاوردهای دانش آموزان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مختلف است تا جنبه های تولیدی پیدا کند.
وی اظهار کرد: مدارس سراسر کشور در شرایط فعلی در مسیر تعلیم و تربیت نیز گام بر می دارند و استعدادها و علاقه های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم می کنند.
زرافشان با بیان اینکه امید، عزت نفس و خودباوری از رویکردهایی است که باید در بین دانش اموزان سراسر کشور به صورت جدی تقویت شود، گفت: اقداماتی که در خراسان رضوی انجام شده بخشی از دستاوردهای دولت در خصوص توجه دولت به رشد علمی و مهارتی دانش آموزان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:‌ ارزش های نظام ایران در استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی است، بر همین اساس همه مسئولان باید تلاش کنند در عرصه های مختلف برای حفظ این آرمان ها تلاش کنند.
وی با بیان اینکه استقلال کشور در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تفسیر می شود، خاطر نشان کرد: این استقلال تنها با حضور نیروهای انسانی کارآمد در جامعه محقق می شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رشد و توسعه علمی کشور از دبستان ها آغاز می شود و نیروی کارآمد در همین مقاطع ظرفیت های خود را پیدا می کند، بر همین اساس توجه به آموزش و پرورش برای توسعه کشور در ابعاد مختلف یک امر مهم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار