فرماندار دلیجان:

مسئولان آموزش و پرورش در تبیین آرمان انقلاب به دانش آموزان تلاش کنند

فرماندار دلیجان گفت: مسئولان آموزش و پرورش کشور باید برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان بیش از پیش تلاش کنند.

کد مطلب: ۵۹۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، محمد کردی در جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزی در دبیرستان پروین اعتصامی دلیجان افزود: دانش‌آموزان نقش مهمی در راستای حفظ دستاوردهای ایران اسلامی، تداوم راه و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه اهداف شهیدان دارند.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا در راستای رساندن پیام انقلاب اسلامی به دانش آموزان برنامه ریزی شود تا آنها بدانند سهم دانش آموزان به فراخور جایگاه خویش و به عنوان آینده سازان جامعه در وقوع انقلاب اسلامی و حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ویژه بوده و هست.

فرماندار دلیجان بیان کرد: تحصیل و تهذیب بهترین فرصت برای حرکت در مسیر زندگی است و باید در دوران نوجوانی و جوانی به این 2 مقوله مهم توجه ویژه ای شود.

کردی با اشاره به اخلاق مداری دانش آموزان ابراز داشت: اخلاق، تربیت و مهارت های زندگی از محورهای اصلی زندگی یک فرد بوده که باید در دوران زندگی خود به آنها توجه نماید چرا که تحصیل و تهذیب بدون این محورها مانند چراغ بدون نوربوده و ارزشی ندارد.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروز اهل تفکر، منطق و تجزیه و تحلیل مسائل بوده باید آن چه را که از انقلاب اسلامی دریافت می کنند مبتنی بر استدلال منطقی و علمی باشد.
فرماندار دلیجان با اشاره به ایستادگی مردم در برابر ظلم و ستم گفت: مردم ایران در دهه فجر ثابت کردند که در برابر ظلم و ستم سکوت اختیار نمی کنند و با اقتدار در برابر استکبار وحدت و ایستادگی کرده و لحظه ای از ارزش ها و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عقب نشینی نمی کنند.
کردی افزود: دانش آموزان با فهم دقیق و شناخت از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و با کارهای علمی، فرهنگی و هنری برای خدمت به کشور و حفاظت از اصول انقلاب اسلامی مفید و تأثیر گذار باشند.
در این مراسم دانش آموزان در خصوص مسائل علمی، سیاسی و مسائل روز سئوالاتی مطرح و فرماندار دلیجان به این سئوالات پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار