مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل:

ملت با رای ۹۹ درصدی خود جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ملت آگاه و بابصیرت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودشان با رای ۹۹ درصدی به انقلاب اسلامی رای دادند.

کد مطلب: ۵۹۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در صبحگاه سراسری بسیج دانش‌آموزی در جمع دانش‌آموزان دختر مدرسه راهیان صادق برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های زیاد در منطقه و جهان توانست به پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی دست یافت .

وی با اشاره به اینکه شما دانش‌آموزان انقلابی و نسل جدید این انقلاب آینده‌سازان و ادامه دهندگان راه شهدا و امام راحل هستید، افزود: باید مراقب باشید که‌ دشمنان همیشه در تلاش برای از بین بردن اعتقادات شما دانش‌آموزان است و نباید بگذارید دشمنان به اهدافشان برسند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حفظ حیات و عفت دانش‌آموزان دختر را یک سپری بزرگ در مقابل توطئه‌های دشمنان در تضعیف اعتقادات دینی دانست و افزود: شما دختران جوان نباید بگذارید حیا و حجابتان در جامعه ازبین رود و باید در حفظ حیا و حجاب خود در جامعه کوشا باشید .

ناصری با بیان اینکه امروزه دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم در فضاهای مجازی و جامعه می‌خواهند شما دانش‌آموزان را از اهداف فرهنگی، علمی و عملی دور کنند تاکید کرد: نباید اجازه بدهید که‌ دشمنان برافکار و اهداف شما آینده‌سازان کشور غلبه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار