در راستای برنامه های دهه فجر:

همایش بزرگ پیاده روی خانواده در پارسیان برگزار شد

این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت اداره ورزش و جوانان با حضور مردم ورزش دوست شهرستان پارسیان برگزار شد

کد مطلب: ۵۹۵۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان: این همایش با حضور بیش از هزار نفر از اقشار مختلف مردم از میدان وحدت آغاز و تا پارک شهروند ادامه داشت.
در این همایش گروه های منسجم و منظمی نیز به چشم میخورد مانند،تیم والیبال دانشگاه علمی کاربردی پارسیان،تیم کوه نوردی کلات سرخ،تیم دوچرخه سواری تیار پارسیان و گروه های منظم دانش اموزی،که همه دست در دست هم داده و این همایش پیاده روی بزرگ را تشکیل دادند.
ازنکات قابل تأمل در این همایش،توزیع بلیط های قرعه کشی از پشت سیم های خاردار و به صورت غیرمنظم در میان جمعیت شلوغ بود که عده ای توانسته بودند به جای یک بلیط از چند بلیط استفاده کنند.
قنبرزادگان رئیس اداره ورزش وجوانان پارسیان در حاشیه برگزاری این همایش با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها، گفت: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.
وی فعالیت های ورزشی را در ارتقای سلامت جامعه موثر خواند و تصریح کرد : باید با گسترش ورزش همگانی در کاهش بیماری های روحی و جسمی در جامعه گام برداریم.
رئیس اداره ورزش وجوانان پارسیان با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.
در پایان مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز در پارک شهروند با حضور فرماندار ومسولین محلی برگزار گردید.
خبرنگار:مریم ولیپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار