رییس شورای اسلامی شهرستان قدس خبر داد:

ضرورت بهبود و تامین سرانه فضای سبز در شهر قدس

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: با عنایت به سرانه نامناسب فضای سبز شهری در قدس،رایزنی ها برای خریداری باغ شازده از بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۵۹۴۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان قدس، بهزاد هرمزی با اشاره به نیاز جدی شهر قدس به توسعه فضای سبز شهری اظهار داشت:تراکم جمعیتی در این منطقه، لزوم افزایش سطح سرانه ها در شهرقدس را بیش از پیش جدی و ضروری ساخته است .
رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: در طول قریب به سه سال گذشته، تلاش های بسیاری از سوی مدیریت شهری برای تحقق این امر انجام شده که علیرغم حصول توفیقات بسیار، همچنان با استانداردها و شرایط ایده آل فاصله داریم .
وی افزود: با همه این اوصاف، مجموعه شورای شهر در نظر دارد، خریداری باغ ۵۶ هکتاری شازده را از بنیاد مستضعفان در دستورکار قرار دهد .
هرمزی گفت: پیش از این نیز مباحثی در این خصوص مطرح شده که امیدواریم با حصول نتایج هر چه بیشتر، سرانه فضای سبز در شهر قدس با تقویت مضاعفی همراه شود .
رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: در جلسه رسمی 299 مطرح شد که میزان ارزش ریالی برآورد شده باغ شازده، قریب به ۹۰ میلیارد تومان است که با عنایت به رقم سنگین مذکور، امکان وصول و تأمین آن در کوتاه مدت میسر نخواهد بود و در نظر داریم در صورت قطعیت یافتن خرید، مبلغ مذکور به صورت اقساطی و بلند مدت انجام شود .
وی یادآور شد: با تحقق این موضوع، ظرفیت عظیم اشاره شده در قالب پارک عمومی و باغ خانواده مورد استفاده قرار خواهد گرفت که بدون تردید با به نتیجه رسیدن آن، بخش قابل توجهی از نیاز مردم ساکن در شهر قدس در حوزه فضای سبز مرتفع و تأمین خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار