با تصمیم کارگروه آرد و نان:

دوره آموزشی ویژه نانوایان آزادپز قرچک برگزار می شود

با تصمیم کارگروه گندم، آرد و نان قرچک مقرر شد با همکاری اتحادیه نانوایان و اداره آموزش فنی و حرفه ای، دوره آموزشی مختص نانوایان آزادپز برگزار شود.

کد مطلب: ۵۹۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان با حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در این نشست اظهار داشت: هدف از ابلاغیه قائم مقام محترم وزیر در امور تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه گندم، آرد و نان کشور در خصوص دستورالعمل چگونگی صدور پروانه کسب نانوایی آزادپز، حمایت و ایجاد انگیزه رقابت بین نانوایان و در راستای بالابردن کیفیت و کمیت نان است.

زینت بخش افزود: با این شرایط نانوایی‌ها در شرایط رقابتی قرار می‌گیرند و اگر بخواهند به فعالیت خود ادامه دهند مجبورند نیاز مصرف کنندگان را تأمین کرده و همچنین مکلفند برای از جلوگیری از عدم رضایت مشتری کیفیت نان و پخت آن را افزایش دهند.

وی همچنین گزارشی در خصوص وضعیت نانوایی هایی دولتی و آزادپز شهرستان ارائه داد و در خصوص تعداد نانوایی ها به نسبت جمعیت مواردی را مطرح کرد.

در ادامه نیز اعضای نشست به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود پرداخته که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

در این نشست مقرر شد به جهت صدور گواهینامه مهارت فنی برای نانوایان شهرستان و تمامی متقاضیان نانوایی های آزادپز برای آشنایی و آموزش های لازم حرفه نانوایی، یک دوره آموزشی با همکاری اتحادیه نانوایان شهرستان و اداره آموزش فنی و حرفه ای اجرا شود.

همچنین در این نشست در خصوص هزینه تعیین آزمایش بلانکیت بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوب شد درخواست های متقاضیان نانوایی در سطح شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت به اتحادیه مربوطه ارسال تا به منظور طرح در کارگروه و سایر مراحل اداری مربوطه اقدام شود.

گفتنی است در این نشست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی، رئیس اتحادیه نانوایان، رئیس امور مالیاتی، رئیس اداره جهاد کشاورزی، رئیس اتاق اصناف، نماینده شبکه بهداشت و درمان و کارشناس برنامه ریزی فرمانداری حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار