8650 دانش آموز ناحیه یک قم در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک قم از شرکت 8 هزار و 650 دانش آموز در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خبر داد

کد مطلب: ۵۹۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار پانا در قم با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: حدود 40 هزار دانش آموز پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه ناحیه یک در مرحله مقدماتی مسابقات که آذرماه در کلیه واحدهای آموزشی برگزار شد، شرکت کرده و برگزیدگان به مرحله ناحیه ای راه یافتند.

وی افزود: مسابقات در رشته های قرآن شامل ترتیل، حفظ، مفاهیم و صوت و لحن و عترت شامل صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و مداحی و همچنین اذان و احکام و انشاء نماز مربوط به رشته نماز برگزار شد که به تناسب رشته ها، آزمون های مربوطه در سه مرحله کتبی، عملی و شفاهی برگزار گردید.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک قم با اشاره به اینکه در مرحله ناحیه 8 هزار و 650 دانش آموز به رقابت پرداختند، خاطرنشان ساخت: رقابت بین این تعداد شرکت کننده از شنبه دهم بنده شروع شده و تا پنجشنبه 16 بهمن به طول انجامید.

وی یادآور شد: اوایل اسفند نتیجه منتخبین ناحیه اعلام می شود و از هر رشته و پایه و جنسیت یک نفر به مرحله استانی مسابقات که در فروردین 96 برگزار خواهد شد، راه خواهد یافت.

قاسمی گفت: مرحله کتبی مسابقات احکام طی روزهای 21 و 22 بهمن در دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار