افتتاح سایت کامپیوتر پژوهش سرای کاوش کهریزک

پژوهش سرای دانش آموزی کاوش کهریزک در آستانه فراررسيدن سي و هشتمین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران سایت کامپیوتر خود را با حضور مسئولین شهر افتتاح نمود.

کد مطلب: ۵۹۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستانهای استان تهران، پژوهش سرای دانش آموزی کاوش همزمان با ایام سي و هشتمین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و به منظور ارتقاي سطح پژوهش و ارائه خدمات رساني بهينه به انجمن‌هاي علمي دانش آموزی و فراهم نمودن بستری سالم در دنیای مجازی ، با حضور مسئولین شهر کهریزک و باقر شهر و رییس آموزش و پرورش منطقه سایت کامپیوتر خود را افتتاح کرد.
سیفی مدیر پژوهش سرا در این رابطه اظهار کرد: منطقه کهریزک یکی از مناطق محروم استان تهران می باشد واكثر قريب به اتفاق دانش آموزان این منطقه از خانواده هاي كم در آمد و بي بضاعت مي باشند و دانش آموزان نخبه این منطقه به دلایل عدم بضاعت مالی کافی و نبود امکانات و تکنولوژی حتی نبود کامپیوتر در منزل، ناتوان در اجرای ایده های نو وعلمی خود می باشند.
وی در ادامه افزود: همیشه موفقیت در هر زمینه ای، چه تحصیلی چه پژوهشی و شغلی باید زمینه و بستر مناسبی برای آن در جامعه فراهم باشد اما متاسفانه در مراکز جنوب شهر مخصوصا کهریزک و باقر شهر امکانات مناسبی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان فراهم نیست و ممکن است دانش آموزان طرح های عالی داشته باشند و به دلیل نبود امکانات بی نتیجه بماند .
سیفی گفت: در سال تحصیلی 94 تجهیز سایت پژوهش سرا را با خیرین و دیگر ارگان های منطقه مطرح نموده و بعد از یک سال تلاش با کمک شهرداری باقر شهر و شورای بخش کهریزک سایت کامپیوتر تجهیز و در تاریخ 13 بهمن جاری افتتاح گردید .
وی در ادامه بیان نمود که دانش آموزان این منطقه که برای پژوهش و تحقیق طرح های خود مجبور بودند از کافی نت ها استفاده نمایندو از این به بعد می توانند با آسایش خاطر و به دور از آسیب های دنیای مجازی و زیر نظر متصدیان سایت از این مکان امن به صورت رایگان استفاده نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار