شکری در مراسم جشن انقلاب بخش اسالم تالش؛

بیمارستان تالش هفته دولت افتتاح می شود

شکری گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان شهرستان تالش اختصاص پیدا کرده است و در هفته دولت سال ۱۳۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

کد مطلب: ۵۹۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، محمود شکری، نماینده شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مراسم جشن انقلاب بخش اسالم تالش که در تالار توبا روستای لمر سفلی برگزار شد گفت: مردم شریف ترین، بهترین، پاک ترین و شریف ترین انسانها را انتخاب می کنند و هر فردی که برخلاف مسوولیت انقلابی خود عمل کند هم از راه حق منحرف شده و به مردم خیانت کرده و خود را در جهنم انداخته است.

نماینده تالش به یک خطر بزرگ پس از ۳۸ سال برای انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: ضعف مسوولینی که فریب دنیا را خورده و با ضعف ایمان از مسیر حق خارج شوند خطرناک تر از آمریکا است.

وی در همین مورد افزود: این افراد از مسیر انقلاب خارج شده و مردم را به زحمت می اندازند. غفلت از مردم، تهدید اسلام و نظام اسلامی ایران است که باید جدی گرفته شود.

نماینده تالش خطاب به مهدوی فرماندار تالش گفت: حل مشکل آبرسانی که یک معضل ۲۰ ساله و حاصل تفکر نادرست در سو استفاده از فرصت مسوولیت است تنها با دست سید بزرگواری چون شما حل شدنی است.

وی در این مورد گفت: متاسفانه از لوله ۶۰ ایجنچی لوله های ۹۰ اینچی استفاده شده و نامرغوب بودن جنس لوله نیز موجب شکستگی و پوسیدگی آن شده است.

شکری در تشریح عملکرد خود گفت: زمانی در تالش نماینده شدم که تنها ۳۵ درصد از روستاها گازرسانی شده بود اما با پیگیری این مقدار به بیش از ۹۰ درصد رسیده است که مقداری از آن در دولت پیشین و بیشتر آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی وعده داد با عملی بسته اشتغال مشکل تعداد زیادی از افراد بیکار در منطقه حل شود.

شکری یک خبر خوب هم برای مردم تالش داشت و گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان شهرستان تالش اختصاص پیدا کرده است و در هفته دولت سال ۱۳۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار