مدیرکمیته امداد امام خمینی مراغه خبرداد:

پرداخت 48 میلیارد ریال وام بلاعوض به ساخت مسکن روستایی در مراغه

مدیر کمیته امداد امام خمینی مراغه با تاکید بر اینکه تلاش می شود هیچ یک از اعضاء تحت پوشش این مجموعه بدون مسکن نباشند، گفت:با تلاش و حمایت های مسئولان شهرستان با پرداخت 48 میلیارد ریال وام بلاعوض به ساخت مسکن روستایی دراین شهرستان تلاش می شود به این هدف برسیم.

کد مطلب: ۵۹۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ،ایوب هاشمیان شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از 2 طرح مسکن روستایی ویژه مددجویان گفت: این میزان وام برای ساخت 40 واحد مسکونی روستایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین برای تعمیر و بازسازی 140 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد کمک های مالی و تسهیلات بلاعوض ارائه شده است.
وی گفت: بر اساس سیاست ها و برنامه ریزی های کلان کمیته امداد، تا پنج سال آینده نیاز مددجویان زیرپوشش این کمیته به مسکن و سرپناه مناسب به صورت کامل مرتفع می شود.
هاشمیان با اشاره به اجرای طرح های مسکن مددجویی این کمیته در مراغه افزود: از ابتدای سال تاکنون 24 واحد مسکن شهری با سه میلیارد و 960 میلیون ریال اعتبار برای مددجویان زیرپوشش این نهاد خریداری شده و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.
در این مراسم 2 طرح مسکن روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه در روستاهای تازه کند و پالچقلو این شهرستان به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها 240 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و نیز تسهیلات مسکن مددجویی از سوی این کمیته ارائه شده است.
هم اکنون حدود 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار