کلنگ زنی سالن ورزش های زور خانه ای و پهلوانی شهرستان دیواندره

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با همت آموزش و پرورش دیواندره سالن ورزش های زور خانه ای و پهلوانی شهرستان دیواندره کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۵۹۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با همت آموزش و پرورش دیواندره سالن ورزش های زور خانه ای و پهلوانی شهرستان دیواندره کلنگ زنی شد.

محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در آئین کلنگ زنی این سالن که به نام شهدای مدافع حرم مزین بود ضمن تقدیر از کارشناس تربیت بدنی و حوزه پرورشی و فرهنگی اظهار داشت: کلنگ زنی این سالن در این ایام مبارک یک تقارن مبارک است، چون مهمترین رویکرد انقلاب اسلامی فرهنگی تربیتی بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ورزش های زور خانه ای و پهلوانی گفت: این ورزش ها ریشه در تاریخ و اصالت ما دارد؛ چون مروج مردانگی، صبر و ایثار در جامعه است؛ لذا با توجه به این پیشینه ما به عنوان طلایه دار تربیت پیشگام این امر خیر یعنی کلنگ زنی سالن ورزش های پهلوان و زور خانه ای شدیم.

مدیر آموزش و پرورش همچنین اظهار داشت: ما مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دیواندره همواره یاری گر کلیه دستگاهها و نهاد هایی بوده ایم که در راستای خدمات ماندگار بخصوص در عرصه های ورزشی فعالیت کرده اند.

محمدی در این آئین با بیان اینکه سلامت جسم در سلامت روح تاثیر می گذارد گفت: آموزش و پرورش شهرستان دیواندره با برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، احیاء استادیوم ورزشی اوراز، تهیه امکانات ورزشی مورد نیاز، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی شهر زرینه، تشویق بیش از 2000 دانش آموز ورزشکار اقدامات ماندگاری و با ارزشی در این راستا انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار